Provocări şi începuturi

Salutare,

Am trimis acum câteva zile ultimul mesaj către oamenii buni de peste tot prin intermediul celui de-al doilea număr al newsletter-ului. Nu-l mai scriu încă o dată aici, că-i lung şi elementele se aranjează diferit (chestiuni tehnice), dar vă dau linkul. Am tras o linie imaginară la sfârşitul acestui an şi am scris despre lucruri mici, dar faine, care s-au întâmplat. Am mai scris şi despre nişte sfaturi pe care le-am testat pe mine însumi. Şi care din când în când mai funcţionează. Imaginile favorite din 2013 sunt de asemenea pe-acolo. Şi nu în ultimul rând, am privit spre ce ne aşteaptă anul viitor. E vorba de ceva care mă entuziasmă la fel de mult pe cât mă sperie.

Aveţi grijă de voi. Newsletter-ul e-aici: Provocări şi începuturi.

IMG_2322

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

