Ture foto în 2014

A trecut ceva timp de când nu am mai scris aici şi ştiu că sunt dator cu un articol. Dar n-am stat degeaba. Am lucrat la un site nou şi am programat câteva din turele foto ce vor avea loc anul viitor. De când m-am întors din Norvegia, am mai făcut şi câteva ture frumoase în munţii noştri, în Ceahlău şi în Ciucaş. În Ceahlău a avut loc şi tura foto de la sfârşitul lunii octombrie unde am fost alături de oameni faini cu care am împărtăşit momente bune. Încă nu-s eu instructorul care mi-aş dori să fiu, dar o să muncesc în continuare şi la latura asta atât de necesară şi deopotrivă aşa de frumoasă. Discuţiile pe care le-am purtat în fiecare seară pe baza unor sfaturi pregătite special pentru ture m-au ajutat mult şi au avut un ecou pozitiv în rândul participanţilor. O să le dezvolt în lunile următoare într-un material mai amplu al cărui titlu l-am găsit. Mai trebuie conţinutul. 🙂

Învăţ printre altele să fac o diferenţă clară între fotografie şi marketing. Sunt chestiuni care nu au nici măcar o legătură vagă una cu cealaltă şi care totuşi nu se exclud. E foarte uşor să cazi în capcana mercantilismului şi să uiţi de bucuria pe care ţi-o aduce fotografia, de provocarea de a realiza lucrări autentice şi de a te arunca în necunoscut. Fotografia este în momentul de faţă o cunoaştere de sine şi aşa va rămâne dacă o tratez cu respect.

Bun. Să revin la partea cu promovarea, fiindcă trebuie. Una din turele interesante de anul viitor va fi cea din Norvegia, de la începutul lunii iunie. E prima mea tură în afara ţării şi se va desfăşura în locuri pe care le-am vizitat pentru prima oară în 2011 şi din nou anul acesta, când am făcut împreună cu Laurenţiu şi un film al călătoriei. Puteţi afla toate detaliile dacă daţi click pe imaginea de mai jos. Eu zic că o să fie o experienţă frumoasă, apropiată de natură, fără prea mult confort, dar care o să lase amintiri de durată. Mai pregătesc ture în Elveţia, Lofoten şi desigur, la noi.

afis_norvegia_romsdal_iun14

A, şi-am făcut şi un newsletter (ăsta-i primul număr) la care vă puteţi abona pe site sau folosind butonul din stânga paginii din link. N-o să-l trimit decât când am ceva fain de spus sau de arătat. Cam asta ar fi. O să revin curând cu articole noi şi o retrospectivă în imagini a anului ce-o să-şi ia rămas bun într-o lună. Aveţi grijă de voi.

PS: Şi-o poveste frumoasă despre artă. Aşa cum noi nu putem s-o pricepem. Fiindcă suntem prea obişnuiţi cu normalitatea.

[vimeo http://vimeo.com/68863716]
Acest articol a fost publicat în Anunturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

