Cu gandul la nord

I-am convins pana la urma pe baieti sa-mi dea niste poze faine din calatoria noastra din vara anului trecut, din Lofoten, undeva deasupra cercului polar. A fost o experienta deosebita si sigur ati vazut deja multe din imaginile pe care le-am facut. Dar mai avem. Si le gasiti mai jos. Multumim in special Irinei care a realizat de departe cele mai bune cadre ale aventurii noastre.

Acest articol a fost publicat în Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cu gandul la nord

  1. I so envy you! Great trip… La cat mai multe 🙂

  2. Irina zice:

    Dorine, fain a iesit colajul de poze:) Ma bucur ca Serban m-a convins sa particip si eu la aventura voastra prin nordul indepartat!
    In ceea ce priveste pozele mele, recunosc ca mai mult m-am bucurat cu ochii decat cu aparatul;) Dar iti multumesc pentru compliment! Irina

  3. ovidiu ratiu zice:

    Absolut superbe fotografiile!

Lasă un răspuns

