In Ceahlau cu Dan Dinu

Salutare tuturor!

Cristina Tinta m-a luat la intrebari in ultimul numar din revista Foto4All. Sper sa va placa raspunsurile ghiduse pe care le-am dat acolo si sa va ajute cat de cat in cautarile voastre fotografice. Dar stai? Ce legatura are asta cu Ceahlau si Dan Dinu? Absolut nici una. 🙂

Intre 3 si 6 noiembrie, Dan Dinu si cu mine o sa facem o tura foto in maretul si misteriosul Ceahlau. Dan mi-a acordat sansa de a-l insoti ca trainer in acest workshop pe care l-am pus la cale impreuna, drept pentru care ii multumesc. Pe viitor vreau si eu sa organizez ture foto si asta e cea mai buna ocazie pentru a vedea daca mi-ar placea sa fac asa ceva. Sper sa ma descurc. In momentul de fata mai sunt 2 locuri disponibile din totalul de 10. Daca vreti sa mergeti si nu o sa mai fie locuri, nu va faceti griji. Ceahlaul nu pleaca nicaieri, iar o sa fiu mai mult decat bucuros sa va insotesc pe viitor. „Misterele Ceahlaului” va asteapta cu drag. Stiu ca suna mai horror, dar nici eu, nici Dan, nu va vrem raul. Pentru cabanierul de la Dochia nu pot garanta. 🙂

Sansuiga

Sansuiga
Cu putina sansa o sa avem parte de ceata, de galbenul inconfundabil al zadei, de zapada si de o mancare cum numai la Cabana Dochia se face. Pentru toate astea o sa trebuiasca sa munciti insa. Traseul pana sus nu e greu, dar necesita antrenament si cunostinte minime in mersul pe poteci de munte la inceput de sezon rece.

Acest articol a fost publicat în Anunturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la In Ceahlau cu Dan Dinu

  1. Irina zice:

    🙂 Cred ca o sa fie tare fain! Si abia astept sa vad poze!

  2. Laura Florea zice:

    ce frumos suna! si eu abia astept sa vad fotografiile

Lasă un răspuns

