Pentru lucrurile bune

In weekendul care a trecut lucrurile au fost mai altfel. Am mers in Ceahlau si m-am bucurat de el exact asa cum o faceam la inceput. Nu m-am mai gandit la fotografie, decat uitandu-ma inapoi la cum mi-a schimbat viata.

Am trecut prin aventuri pe care nu mi le imaginam posibile si am cunoscut oameni asa cum nu credeam ca exista. Am inceput sa vad lumea altfel si sufletul meu s-a linistit. S-a linistit fiindca a gasit scopul de care avea nevoie pentru a continua. Daca inainte nu stiam care imi este rostul, acum stiu. Poate ca fotografia va continua sa faca parte din viata mea, poate ca nu, dar stiu incotro ma indrept. Si stand acolo in varf, privind soarele cum iese timid de dupa ceturile indepartate, eram exact unde trebuia sa fiu. Si daca cineva mi-ar fi dat posibilitatea sa ma intorc in timp si sa o iau de la capat, lucrurile nu ar fi fost cu mult diferite. Am facut lucruri bune, putine ce-i drept, multe altele rele, dar nu regret nicio clipa petrecuta acolo sus, deasupra, cu camera in mana, singur sau cu cei mai buni prieteni alaturi.

Am ras, am plans, m-am bucurat, am suferit, dar am ce povesti la batranete si am ce sa arat celor care vor dovezi. Nu a fost usor si o sa fie si mai greu de acum incolo, dar tocmai fiindca aventurile o sa capete sensuri mai profunde si o sa fie mai mari si mai frumoase decat au fost pana acum. Parca abia a inceput totul si chiar daca ma trezesc dimineata cu dureri pe care nu le credeam posibile, ma trezesc multumit de cine sunt. Nu complet multumit, fiindca mai sunt multe de facut, dar am un scop clar in minte. Acela de a lupta in continuare pentru vise. Va spun, pentru lucrurile bune, merita sa iti dai si viata. Sa nu renuntati la ceea ce credeti, orice ar fi. Daca faceti asta, totul e pierdut. La sfarsit, chiar daca esuati, macar o s-o faceti cu fruntea sus.

Let me be

Let me be

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Pentru lucrurile bune

  1. Cosmin Stan zice:

    Foarte frumos ce ai spus in randurile de mai sus Dorin!…bafta in continuare…

  2. Irina zice:

    🙂 Ca intotdeauna ai scris foarte frumos!

  3. Gabriel Dicu zice:

    Se poate spune ca ti-ai dat seama de sensul vietii tele, un lucru pe care multi altii incearca sa il gaseasca, putini sunt aceeia care il vizualizeaza. Muntele te schimba te face mai atent, mai discret, mai sensibil la ceea ce are de oferit si de cele mai multe ori pentru a avea parte de aceste frumuseti trebuie sa depui un efort, pentru inceput prea mare, ulterior normal, in asa fel incat nici nu mai tii cont de el pentru ca tot ceea ce conteaza este locul unde vrei sa ajungi, clipele care le ve traii atunci cand muntele se deschide in fata ta aratandu-ti o scena de spectacol. Terapie prin intermediul naturii as numi-o. Aventurile traite nu se vor putea compara cu cele ce urmeaza, iar cele ce urmeaza nu vor putea sa te faca sa dai uitarii pe cele ce au trecut, de parca totul isi are locul bine stabilit. Ma bucur cand vad ca si la noi exista persoane pentru care muntele ( natura ) este precum o adoua casa pentru ei si sunt dispusi sa ne arate si noua natura prin ochii lor. Nu pot decat sa iti urez lumina buna si multa sanatate.

  4. Dorin Bofan zice:

    Va multumesc mult de comentarii.
    Gabriel, ehe, sunt inca departe de cuvintele tale mari din prima fraza. Ai pus punctul pe i cu restul cuvintelor minunate. Iti multumesc. Multa sanatate si tie si sa ai parte de cat mai multe aventuri!

  5. Ada zice:

    O pata de culoare impresionanta, o imagine superba! Nu inceta sa visezi!

  6. ultimulunicorn zice:

    imi place: „Let me be” opposed to „Let it be”.
    Implicare in loc de indiferenta.
    Esti intens! Te invidiez…

Lasă un răspuns

