Ture foto in 2011

Salutare tuturor!

Anul acesta intentionez sa organizez cateva ture foto in frumosii nostri munti, dar si in afara tarii. Vor fi ture montane de 2 pana la 4 zile (perioade mai lungi pentru cele din afara) in care vom merge pe jos multi kilometri, cu rucsaci grei in spate, vom sta cu cortul (sau la cabane), vom infrunta conditii vitrege, dar ne vom bucura de frumusetea peisajelor si vom realiza imagini memorabile. Dupa cum vedeti, aceste ture nu se adreseaza oricui, ci doar celor care au cat de cat o pregatire fizica, au echipament adecvat si sunt gata sa se bucure de lucrurile simple.

Pe parcursul turei voi impartasi cu voi cunostintele mele despre fotografie, va voi explica tehnicile pe care le folosesc de obicei in teren, dar si atunci cand procesez imaginile. Veti invata cum sa abordati peisajul in functie de elementele din scena, atat peisajele clasice capturate cu superangularul, cat si cele mai intime, mai abstracte, care scapa deseori privirii. Pentru ca instruirea sa fie cat mai eficienta, numarul maxim de participanti va fi 4. Acest lucru va asigura un dialog cat mai detaliat cu fiecare din cei prezenti, atat in timpul turei, cat si dupa, la momentul procesarii imaginilor. Participantii vor primi un document cu descrieri detaliate ale tehnicilor de procesare pe care le folosesc in mod curent (insotit de imagini sub forma de fisiere .psd pentru exemplificare).

Deasemenea, un alt serviciu pe care ma gandesc sa il ofer este instructajul online, 1 la 1, in timp real, asemanator cu un webinar.

Cam asta ar fi in mare. Pentru a vedea daca ceea ce vreau sa fac este fezabil sau nu, am rugamintea sa raspundeti la intrebarile de mai jos. O sa va ia cel mult 30 de secunde. Daca aveti intrebari detaliate, nelamuriri, sfaturi, puteti sa lasati un mesaj mai jos sau pe site, la sectiunea Contact. Multumesc si lumina buna sa aveti!









Acest articol a fost publicat în Anunturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Ture foto in 2011

  1. Calin zice:

    Gata, am raspuns! Interesante proiecte 🙂

  2. diana coman zice:

    Cel mai interesant suna proiectul cu muntii din alte tari.
    Astept mai multe detalii despre asta.

  3. Mă bucur ca te-am descoperit. În momentul în care pui la punct detaliile, perioada etc. voi fi bucuros sa adaug turele tale pe turefoto.ro

    Paul

  4. teo zice:

    in zona muntilor Siriului-Lacul vulturilor ,ma ofer sa va asigur cazare doua -trei nopti.
    accesul,destul de lejer.
    Pentru,,afara” studiaza accesul la Klein Matterhorn si Breitdorn din partea italiana.
    In septembrie eram pe Kl. Matterhorn si am constatat ca accesul sudic este oarecum lejer.

  5. Dorin Bofan zice:

    Multumesc tuturor de comentarii si de invitatii. Le iau in considerare in momentul in care o sa pun la punct ceva sigur.

    • Dan Dinu zice:

      Salut Dorin, vad ca te pregatesti serios de treaba. Poate punem la cale ceva si impreuna si nu uita de intalnirea noastra. Poate reusim la un moment dat 🙂 Eu voi fi la jurizarea Milvus in iulie in Tg. Mures, poate atunci daca nu reusim intre timp. Toate bune si succes.

  6. Horia Bogdan zice:

    Mai, raspunsul meu deja il stii asa ca nu am votat ca sa nu-ti stric statisticile 🙂
    Dar sunt curios de procentele rezultate. Oricum, si daca anul asta planul nostru a cam picat, sper ca macar sa apucam sa ne intalnim prin tara, iar la anul sa mai incercam odata dincolo 😉

  7. tomita savastre zice:

    suna bine toate, greu de facut toate intr-un an

    • Silvia zice:

      Salut, m-au impresionat ultimele poze de pe facebook cele cu rododendron in Retezat si am vazut ca si Dan ti-a scris asa ca m-am hotarat sa-ti trimit si eu un mesaj. Foarte iteresant proiectul, impreuna cu Dan si cu alti prieteni am fost in Dolomiti dar cu siguranta vom reveni. Numai bine

Lasă un răspuns

