Top 5 2010

Salutare tuturor!

Tot vazand ca multi fotografi pe care ii apreciez fac o trecere in revista a anului 2010, m-am decis si eu sa scriu un post scurt despre imaginile preferate facute in ultimele 12 luni. Ca sa nu o mai lungesc, iata care sunt dupa mine, primele 5 imagini pe care le-am realizat in 2010:

5. When dreams come true
E o imagine pe care am avut-o in minte de multa vreme. Dupa o noapte petrecuta la cativa metri de locul in care am facut fotografia, dimineata nu s-a aratat atat de promitatoare. Cu putin noroc insa, razele soarelui au luminat varfurile pentru vreo 2 min, dupa care vremea s-a inchis din nou. Eu si fotograful Laurentiu Pavel eram insa pregatiti.

When dreams come true

When dreams come true

4. Breathing
Dolimitii sunt niste munti fantastici pe care intentionez sa ii vizitez din nou cat mai curand. Ma bucur totusi ca am avut ocazia sa ii fotografiez din perspective diferite. Ceata e unul din subiectele mele preferate si aici, consistenta ei si apropierea de sol au fost numai bune.

Breathing

Breathing

3. Together, no matter what
O imagine foarte recenta pe care am realizat-o in Masivul Ceahlau, un loc special pentru mine. Dupa ce am fixat compozitia, am decis sa astept o rafala de vant suficient de puternica pentru a ridica zapada proaspat asezata. Nu a durat mult si din aproximativ 5 incercari, asta mi s-a parut cea mai potrivita.

Together, no matter what

Together, no matter what

2. Forever
Aventura din Elvetia a fost una din cele mai memorabile experiente pe care le-am trait pana acum. Locatiile pe care le-am vizitat sunt intr-adevar foarte fotografiate, dar cu aceasta imagine simt ca am realizat ceva mai aparte. Sper sa nu ma insel. Varful Matterhorn ofera vederi spectaculoase care vor ramane pentru totdeauna in memoria celor care le-au trait.

Forever

Forever

1. Good-bye kiss
O imagine foarte personala, care spune o poveste deopotriva trista si optimista. Dupa ore bune de mers prin ploaie si ninsoare, chiar inainte de a ajunge la varful Scaun, din Muntii Calimani, am fost recunoscator sa pot vedea acest copac tanar, cu doar cateva frunze ramase de toamna trecuta si care tocmai a trecut cu bine peste o iarna grea. Un moment unic care reflecta, sper eu, frumusetea pura a naturii.

Good-bye kiss

Good-bye kiss

La multi ani si sa aveti un an nou in care macar unul din vise sa vi se implineasca!

Acest articol a fost publicat în Anunturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Top 5 2010

  1. Andrei zice:

    E un an bun … cel puțin din punct de vedere fotografic. Să ne vedem cu și mai bine la anul!

    La mulți ani!

  2. Imi place ca ai facut un top…desi sunt si altele atat de frumoase.
    „Together, no matter what” nu o stiam…imi place.

  3. Calin zice:

    „Together, no matter what” este si preferata mea din cele 5… Mult succes in continuare si cat mai multe fotografii bune! 🙂

Lasă un răspuns

